reklama

Fico s Dzurindom spolu v diskusii?

Včera počas reklamného brejku v Paneláku som zazrel upútavku na DeFacto - špeciál. Téma zaujímavá, ale ešte zaujímavejší mi prišli hostia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (62)
Spolu v jednej diskusii???
Spolu v jednej diskusii??? 

Najprv sa mi zdalo, že zle vidím, potom, že zle počujem :), pre istotu som zbehol na web JOJky sa uistiť či to je pravda. V DeFacte - špeciál sa majú stretnúť predseda vlády RÓBERT FICO s predsedom opozičnej strany SDKÚ MIKULÁŠOM DZURINDOM.

Ak ma pamäť neklame, tak títo dvaja "policikí kamaráti" sa v politickej diskusii nestretli od volieb. (ak sa mýlim opravte ma v diskusii).

V prvej téme, kde sa bude diskutovať o finančnej kríze, zamestnanosti a dopadoch na Slovensko prijali pozvanie:

Robert Fico predseda vlády, SMER-SD
Ľubomír Jahnátek minister hospodárstva, SMER-SD - pozvaný, účasť zatiaľ nepotvrdil
Mikuláš Dzurinda predseda SDKÚ-DS
Jozef Barta viceprezident SBA
Vladimír Soták predseda Klubu 500
Ivan Štulajter ekonomický komentátor denníka SME

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V druhej téme, kde sa bude diskutovať o €ure a pozvanie prijali:

Elena Kohútiková členka predstavenstva VÚB banky
Igor Barát splnomocnenec vlády pre euro
Nadežda Machútová riaditeľka SOI
Pavol Konštiak prezident Zväzu obchodu a cestovného ruchu 

DeFacto - špeciál o 21:30 na JOJke, uvidíme ako dopadne táto diskusia... :)

Karol Sýkora

Karol Sýkora

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujúci (ešte) študent, ktorý vám rád sprijemní deň mojim blogom :) Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu